Najczęściej zadawane pytania

Jakie są koszty dostawy?

W przypadku zamówień przekraczających określoną kwotę, widoczną zawsze w górnej czesci sklepu, dostawa jest zupełnie darmowa. W przypadku mniejszych zamówień pobieramy opłaty w zależności od sposobu dostawy i płatności. Szczegóły na temat kosztów wysyłki znajdziesz na tej stronie.

W jaki sposób znaleźć towar, którego poszukuję?

Korzystając z wyszukiwarki znajdującej się w lewym górnym rogu sklepu lub przeglądając menu kategorii (po lewej stronie) i przechodząc na interesujące działy.

Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby dokonać zakupu?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienia można składać bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Takie zamówienie będzie standardowo zrealizowane, ale nie będziesz miał możliwości skorzystania z takich udogodnień jak przeglądanie historii zakupów czy korzystanie z rabatów lojalnościowych.

Kiedy wyślecie towar?

W 24h godziny. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 16:00 nadawane są tego samego dnia z dostawą następnego dnia roboczego. Na przykład jeśli złożysz zamówienie w środę o godzinie 15:00, przesyłka powinna dotrzeć już w czwartek. Zamówienia złożone w dni wolne zostają wysłane w pierwszym pracującym dniu następującym po dniu wolnym.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście, ale pod warunkiem, że zaznaczysz taką opcję w trakcie składania zamówienia oraz wypełnisz wszystkie pola danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany adres email. Nie ma znaczenia czy założyłeś konto czy dokonałeś szybkiego zakupu bez rejestracji – zawsze otrzymasz podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail. W momencie przekazania towaru kurierowi, otrzymasz też powiadomienie sms (nigdy nie wykorzystamy Twojego numeru w innym celu)

Czy mogę odebrać produkty osobiście?

Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie ma możliwości odbioru osobistego. Nie przejmuj się, otrzymsz zamówione produkty szybko i bezpiecznie, prosto pod wskazany adres.

Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

Tak. Po wybraniu takiej metody płatności otrzymasz dane do wpłaty oraz numer rachunku.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Każdą rzecz w sklepie wymierzamy z osobna, więc przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z tabelą wymiarów na karcie produktu. Możesz też porównać podane wymiary do swoich innych rzeczy, które nosisz na co dzień.

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto w sklepie" (tylko zarejestrowani użytkownicy). Dodatkowo, na adres email podany przy realizacji zamówienia wysyłane będą wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.

W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po złożeniu zamówienia, czyli średnio 24h od złożenia zamówienia.

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Kurier pojawi się jeszcze dwa razy pod wskazanym adresem. Taka opcja jest przez nas gwarantowana. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Tylko w przypadku dostawy do Paczkomatów Inpost. Towar zamówiony w piątek przed 16:00, będzie gotowy do odebrania już w sobotę.

Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Oczywiście. Jeśli masz taką potrzebę, poinformuj nas o tym w "uwagach" podczas składania zamówienia, podając preferowaną datę dostawy.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednak z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier przeważnie dzwoni przed dostawą.